این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 آذر 1404
فهرست مقالات
مدیریت و توسعه ورزش
، 1399، جلد ۹، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده
1401/2/15
-
۱۴ بار
۲
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران
1401/2/15
-
۱۴ بار
۳
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه
1401/2/15
-
۲۱ بار
۴
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد ۷ پی
1401/2/15
-
۱۲ بار
۵
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی ورزشکاران ایران : فراتحلیل مطالعات موجود
1401/2/15
-
۱۶ بار
۶
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق ۱۴۱۶
1401/2/15
-
۱۶ بار
۷
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران
1401/2/15
-
۲۱ بار
۸
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور
1401/2/15
-
۱۵ بار
۹
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران
1401/2/15
-
۱۷ بار
۱۰
اعتباریابی الگوی رهبری ۳۶۰ درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی
1401/2/15
-
۱۳ بار
۱۱
طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامهریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی)
1401/2/15
-
۱۴ بار
۱۲
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی
1401/2/15
-
۱۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه