فهرست مقالات
| مطالعات روانشناسی تربیتی، 1399، جلد ۱۷، شماره ۳۹ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوانسازی تحصیلی با میانجی-گری تعللورزی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی | 1401/2/15 | - | ۱۵ بار | ||
| ۲ | بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول | 1401/2/15 | - | ۱۴ بار | ||
| ۳ | اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه | 1401/2/15 | - | ۱۲ بار | ||
| ۴ | سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان | 1401/2/15 | - | ۱۱ بار | ||
| ۵ | پیشبینی عملکرد تحصیلی براساس مؤلفههای سرمایه روانشناختی و سخترویی روانشناختی | 1401/2/15 | - | ۱۳ بار | ||
| ۶ | تاثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش | 1401/2/15 | - | ۱۳ بار | ||
| ۷ | پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان | 1401/2/15 | - | ۱۴ بار | ||
| ۸ | تأثیر آموزش مبتنی برشفقت بر کنترل عواطف دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان | 1401/2/15 | - | ۱۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||