فهرست مقالات
| مهارت آموزی، 1398، جلد ۸، شماره ۲۹ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر آموزش با استفاده از تکنیک حل مساله به روش ابداعانه (TRIZ) بر افزایش مهارت های تفکر خلاق، حل مساله و توانمندی در بین کارآموزان مراکز آموزش فنی وحرفه ای | 1401/2/15 | - | ۱۹ بار | ||
| ۲ | مقایسه رویکرد آموزش قابلیت محور با رویکرد آموزش مهارت محور و دانش محور از دیدگاه هنرآموزان | 1401/2/15 | - | ۲۴ بار | ||
| ۳ | تدوین الگوی ارتقاء صلاحیتهای حرفهای معلمان در افق ده ساله با رویکرد آینده پژوهی | 1401/2/15 | - | ۲۳ بار | ||
| ۴ | ضرورت درس کارآفرینی در دورۀ کارشناسی آموزش ابتدایی مبتنی بر ویژگیهای ذهنی-روانی کارآفرینان آموزشی | 1401/2/15 | - | ۲۴ بار | ||
| ۵ | شناسایی و الویت بندی مولفه های بازاریابی آموزشی با قابلیت اشتغال و درآمدزایی برحسب گروه های هدف در آموزش های فنی و حرفه ای (مورد مطالعه استان خراسان شمالی) | 1401/2/15 | - | ۲۴ بار | ||
| ۶ | آسیب شناسی دوره های آموزشی زندانیان در محل ندامتگاه (مطالعه موردی: آموزش های مهارتی در محل ندامتدگاه های استان زنجان) | 1401/2/15 | - | ۳۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||