این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
فهرست مقالات
کاوش های مدیریت بازرگانی
، 1400، جلد ۱۳، شماره ۲۶
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
طراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی
1401/2/15
-
۱۶ بار
۲
ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران
1401/2/15
-
۱۷ بار
۳
بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیلگر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی
1401/2/15
-
۱۴ بار
۴
آسیبشناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان
1401/2/15
-
۱۶ بار
۵
گونهشناسی مدلهای کسبوکار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد)
1401/2/15
-
۱۷ بار
۶
تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای
1401/2/15
-
۱۵ بار
۷
نقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها
1401/2/15
-
۱۶ بار
۸
تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید
1401/2/15
-
۱۵ بار
۹
نقشآفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکتها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک
1401/2/15
-
۱۷ بار
۱۰
عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۱
نقش شبکههای اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان
1401/2/15
-
۱۷ بار
۱۲
تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدلهای ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار
1401/2/15
-
۱۴ بار
۱۳
تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۴
تاثیر توانمندسازی عرضهکنندگان بر همطراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار
1401/2/15
-
۱۶ بار
۱۵
طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت
1401/2/15
-
۱۸ بار
۱۶
طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی
1401/2/15
-
۱۷ بار
۱۷
طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۸
تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده
1401/2/15
-
۱۳ بار
۱۹
ریشهیابی پیدایش و موفقیت جهانزادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب
1401/2/15
-
۱۶ بار
۲۰
فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری
1401/2/15
-
۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه