این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


کاوش های مدیریت بازرگانی، 1400، جلد ۱۳، شماره ۲۶
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۲ ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۳ بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۴ آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۵ گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۶ تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۷ نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۸ تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۹ نقش‌آفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکت‌ها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۱۰ عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۱ نقش شبکه‌های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۱۲ تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۱۳ تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۴ تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۱۵ طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت 1401/2/15 - Get XML Data ۱۸ بار
۱۶ طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۱۷ طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۸ تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده 1401/2/15 - Get XML Data ۱۳ بار
۱۹ ریشه‌یابی پیدایش و موفقیت جهان‌زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۲۰ فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری 1401/2/15 - Get XML Data ۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه