این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
فهرست مقالات
کاوش های مدیریت بازرگانی
، 1400، جلد ۱۳، شماره ۲۵
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران
1401/2/15
-
۱۴ بار
۲
تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان
1401/2/15
-
۱۳ بار
۳
طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند
1401/2/15
-
۱۴ بار
۴
واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب
1401/2/15
-
۱۱ بار
۵
تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی
1401/2/15
-
۱۳ بار
۶
تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی
1401/2/15
-
۱۴ بار
۷
طراحی و تبیین مدل آمادگی جاریسازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی
1401/2/15
-
۱۴ بار
۸
شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیهای بیمهگذار
1401/2/15
-
۱۴ بار
۹
تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفههای آگاهی، شهرت و اعتماد به برند
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۰
کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران
1401/2/15
-
۱۸ بار
۱۱
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای معدنی سنگ آهن استان یزد
1401/2/15
-
۱۸ بار
۱۲
طراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۳
تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات
1401/2/15
-
۲۰ بار
۱۴
تاثیر بازیوارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری
1401/2/15
-
۱۸ بار
۱۵
توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهماننوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری
1401/2/15
-
۱۴ بار
۱۶
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر واکنش مصرفکننده با تعدیل گری شایستگیهای محوری شرکت
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۷
طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانههای اجتماعی برخط
1401/2/15
-
۱۳ بار
۱۸
تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۹
تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز
1401/2/15
-
۱۲ بار
۲۰
بخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه
1401/2/15
-
۱۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه