این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


کاوش های مدیریت بازرگانی، 1400، جلد ۱۳، شماره ۲۵
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۲ تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان 1401/2/15 - Get XML Data ۱۳ بار
۳ طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۴ واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب 1401/2/15 - Get XML Data ۱۱ بار
۵ تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۳ بار
۶ تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۷ طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۸ شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۹ تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۰ کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران 1401/2/15 - Get XML Data ۱۸ بار
۱۱ مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد 1401/2/15 - Get XML Data ۱۸ بار
۱۲ طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۳ تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات 1401/2/15 - Get XML Data ۲۰ بار
۱۴ تاثیر بازی‌وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری 1401/2/15 - Get XML Data ۱۸ بار
۱۵ توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
۱۶ تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۷ طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط 1401/2/15 - Get XML Data ۱۳ بار
۱۸ تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۹ تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز 1401/2/15 - Get XML Data ۱۲ بار
۲۰ بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه 1401/2/15 - Get XML Data ۱۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه