این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
فهرست مقالات
کاوش های مدیریت بازرگانی
، 1399، جلد ۱۲، شماره ۲۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تبیین بخشبندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده
1401/2/15
-
۱۷ بار
۲
شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت
1401/2/15
-
۱۶ بار
۳
تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد
1401/2/15
-
۱۷ بار
۴
تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی
1401/2/15
-
۱۲ بار
۵
بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی
1401/2/15
-
۱۳ بار
۶
ارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری
1401/2/15
-
۱۷ بار
۷
اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه
1401/2/15
-
۱۳ بار
۸
تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
1401/2/15
-
۱۵ بار
۹
ارائه ی مدل توسعه ی محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی در شرکت های لبنی ایران
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۰
قابلیت مشتریمحوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات
1401/2/15
-
۱۹ بار
۱۱
تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد
1401/2/15
-
۱۷ بار
۱۲
تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۳
تاثیر جهت گیریهای راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید
1401/2/15
-
۱۶ بار
۱۴
تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرفکننده با نگرش به تبلیغ و برند
1401/2/15
-
۱۹ بار
۱۵
آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم
1401/2/15
-
۱۳ بار
۱۶
مدیریت تجربه مشتری بانکها و بهبود شاخصهای عملکردی
1401/2/15
-
۱۶ بار
۱۷
طراحی فضای داخلی فروشگاهها بر اساس شبیهسازی الگوی حرکتی افراد
1401/2/15
-
۱۰ بار
۱۸
چالشهای ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی
1401/2/15
-
۱۳ بار
۱۹
نگاشت شناختی مؤلفههای نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی
1401/2/15
-
۱۶ بار
۲۰
تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
1401/2/15
-
۱۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه