این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


کاوش های مدیریت بازرگانی، 1399، جلد ۱۲، شماره ۲۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۲ شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۳ تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۴ تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۲ بار
۵ بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۳ بار
۶ ارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۷ اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه 1401/2/15 - Get XML Data ۱۳ بار
۸ تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۹ ارائه ی مدل توسعه ی محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی در شرکت های لبنی ایران 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۰ قابلیت مشتری‌محوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات 1401/2/15 - Get XML Data ۱۹ بار
۱۱ تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد 1401/2/15 - Get XML Data ۱۷ بار
۱۲ تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۳ تاثیر جهت گیری‌های راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۱۴ تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند 1401/2/15 - Get XML Data ۱۹ بار
۱۵ آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم 1401/2/15 - Get XML Data ۱۳ بار
۱۶ مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۱۷ طراحی فضای داخلی فروشگاه‌ها بر اساس شبیه‌‌سازی الگوی حرکتی افراد 1401/2/15 - Get XML Data ۱۰ بار
۱۸ چالش‌های ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۳ بار
۱۹ نگاشت شناختی مؤلفه‌های نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی 1401/2/15 - Get XML Data ۱۶ بار
۲۰ تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات 1401/2/15 - Get XML Data ۱۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه