فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1401، جلد ۴، شماره ۱۷۰ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأثیر آسیب بینایی بر تحول هیجان و شایستگی هیجانی در یادگیرندگان با آسیب بینایی | 1401/11/5 | - | ۴۹ بار | ||
| ۲ | اثربخشی توانمندسازی روانشناختی مبتنی بر رویکرد روانشناسی فردی بر بار روانی و انعطا فپذیری شناختی مادران دارای کودک کمتوان ذهنی | 1401/11/5 | - | ۵۴ بار | ||
| ۳ | مقایسه اثربخشی مداخله بهنگام با اثربخشی مداخله بهنگام به همراه آموزش خانواده بر بهبود توانایی شناختی نوآموزان دیرآموز | 1401/11/5 | - | ۵۲ بار | ||
| ۴ | طراحی الگوی برنامه درسی آموزش شهروندی برای دانشآموزان کمتوان ذهنی | 1401/11/5 | - | ۴۶ بار | ||
| ۵ | اثر آموزش برنامهی والدگری مثبت به مادران بر میزان اضطراب و تنظیم هیجانی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی | 1401/11/5 | - | ۶۱ بار | ||
| ۶ | نگاهی به شرایط موجود آموزش تلفیقی- فراگیر از منظر معلمان رابط و پذیرا | 1401/11/5 | - | ۵۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||