فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1401، جلد ۵، شماره ۱۷۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی باز ی درمانی به شیوه تراپلی بر اضطراب کودک با والد | 1401/11/20 | - | ۵۱ بار | ||
| ۲ | اثربخشی برنامه روان-آموزشگری زوجی مبتنی بر روش گاتمن بر تعارضات زناشویی و کیفیت زندگی خانوادگی والدین کودکان با اختلال طیف اُتیسم | 1401/11/20 | - | ۵۱ بار | ||
| ۳ | اثربخشی آموزش والدگری ذهن آ گاهانه بر دشواری در تنظیم هیجان و خودکارآمدی والدینی در مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم | 1401/11/20 | - | ۵۵ بار | ||
| ۴ | بررسی اثربخشی بازیهای شناختی رایانهای مبتنی بر حافظه در بهبود حافظه فعال و توجه پایدار دانشآموزان با ناتوانی یادگیری | 1401/11/20 | - | ۷۳ بار | ||
| ۵ | تأثیر ترکیب بازی درمانی گروهی با نقاشی بر مشکلات دروننمود و بروننمود کودکان با اختلال اضطراب جدایی | 1401/11/20 | - | ۶۵ بار | ||
| ۶ | نقش همکاری مشترک، دیدگاه خانواده و شبکههای حمایتی برای دانشآموزان با آسیب بینایی | 1401/11/20 | - | ۵۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||