این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1401، جلد ۱۲، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ شناسایی عوامل مؤثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی 1401/11/29 - Get XML Data ۱۸ بار
۲ بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) 1401/11/29 - Get XML Data ۵۳ بار
۳ واکاوی پدیدارشناسانۀ ارزش خرید از کانال یکپارچه از دیدگاه مشتریان «نسل وای» و «نسل ایکس» 1401/11/29 - Get XML Data ۱۶ بار
۴ طراحی مدل کج‌رفتاری ناشی از سوگیری‌های ذهنی مشتریان در صنعت مالی؛ مطالعۀ موردی: مشتریان بانک و بورس 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۵ بررسی تأثیر تصویر کشور مقصد صادراتی بر کیفیت متصور از محصول و قصد خرید مصرف‌کنندگان داخلی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
۶ تأثیر سبک‌های رهبری نوظهور بر عملکرد نیروی فروش، با نقش واسطه‌ای رضایت و اعتماد به مدیر فروش 1401/11/29 - Get XML Data ۳۴ بار
۷ بررسی تأثیر احساس ناهنجاری اجتماعی بر احساس شکست باتوجه‌به نقش سرخوردگی مصرف‌کننده دربرابر فعالیت‌های بازاریابی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۸ تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهش های نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۹ توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند 1401/11/29 - Get XML Data ۱۷ بار
۱۰ تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجی‌گری نفرت از برند و تعدیل‌گری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه