این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1401، جلد ۱۲، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
شناسایی عوامل مؤثر بر خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
1401/11/29
-
۱۸ بار
۲
بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
1401/11/29
-
۵۳ بار
۳
واکاوی پدیدارشناسانۀ ارزش خرید از کانال یکپارچه از دیدگاه مشتریان «نسل وای» و «نسل ایکس»
1401/11/29
-
۱۶ بار
۴
طراحی مدل کجرفتاری ناشی از سوگیریهای ذهنی مشتریان در صنعت مالی؛ مطالعۀ موردی: مشتریان بانک و بورس
1401/11/29
-
۲۳ بار
۵
بررسی تأثیر تصویر کشور مقصد صادراتی بر کیفیت متصور از محصول و قصد خرید مصرفکنندگان داخلی
1401/11/29
-
۲۰ بار
۶
تأثیر سبکهای رهبری نوظهور بر عملکرد نیروی فروش، با نقش واسطهای رضایت و اعتماد به مدیر فروش
1401/11/29
-
۳۴ بار
۷
بررسی تأثیر احساس ناهنجاری اجتماعی بر احساس شکست باتوجهبه نقش سرخوردگی مصرفکننده دربرابر فعالیتهای بازاریابی
1401/11/29
-
۲۳ بار
۸
تجزیه و تحلیل روند جهانی پژوهش های نسل چهارم بازاریابی: یک رویکرد آمیخته
1401/11/29
-
۲۴ بار
۹
توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فینتکها با استفاده از رویکرد مرور نظاممند
1401/11/29
-
۱۷ بار
۱۰
تأثیر اضطراب برند بر عقده از برند با میانجیگری نفرت از برند و تعدیلگری محبت به برند (مورد مطالعه: برند خودروسازی سایپا)
1401/11/29
-
۲۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه