این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1400، جلد ۱۲، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بازاریابی و حواس: تأثیر محرک‌های حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین مواد غذایی 1401/11/29 - Get XML Data ۱۸ بار
۲ تحلیل سیگنال‎های EEG به‌کمک طیف‌های مرتبۀ بالا در کاربرد بازاریابی عصبی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
۳ بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر رقابت‌پذیری سازمانی با تبیین نقش میانجی حافظۀ بازاریابی و هوشمندی رقابتی 1401/11/29 - Get XML Data ۱۷ بار
۴ بخش‌بندی مشتریان خرده‌فروشی‌های آنلاین براساس ویژگی‌های جمعیتی و تجربۀ‌ مشتری؛ رویکردی مبتنی‌بر نقشه‌های خودسازمان‌ده 1401/11/29 - Get XML Data ۱۷ بار
۵ تحلیل عوامل پیش‌برنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعه‌ای با رویکرد شناختی 1401/11/29 - Get XML Data ۱۵ بار
۶ بررسی تأثیر بی‌انصافی قیمتی ادراک‌شده بر تنفر از برند مصرف‌کننده در نظام قیمت‌گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ) 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۷ ارائه سازه عوامل مؤثر در کنارگذاری کالا با استفاده از شبکه خزانه (اعتبارسنجی سازه در بازار تلفن همراه در تهران) 1401/11/29 - Get XML Data ۱۸ بار
۸ امکان‌سنجی تشکیل تعاونی‌های بازاریابی الکترونیکی در استان لرستان 1401/11/29 - Get XML Data ۱۸ بار
۹ اثر نارسایی خدمات و تخلف برند بر راهبردهای مقابله‌ای مشتری در تاکسی‌های اینترنتی 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۱۰ ارایه مدل بازاریابی فناوری بیمه (اینشورتک) برای کسبو‌کارهای نوپا در صنعت بیمه 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه