این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1400، جلد ۱۲، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بازاریابی و حواس: تأثیر محرکهای حسی رایحه و رنگ بر تجربیات حسی مشتریان خردهفروشیهای آنلاین مواد غذایی
1401/11/29
-
۱۸ بار
۲
تحلیل سیگنالهای EEG بهکمک طیفهای مرتبۀ بالا در کاربرد بازاریابی عصبی
1401/11/29
-
۲۰ بار
۳
بررسی تأثیر داشبورد بازاریابی بر رقابتپذیری سازمانی با تبیین نقش میانجی حافظۀ بازاریابی و هوشمندی رقابتی
1401/11/29
-
۱۷ بار
۴
بخشبندی مشتریان خردهفروشیهای آنلاین براساس ویژگیهای جمعیتی و تجربۀ مشتری؛ رویکردی مبتنیبر نقشههای خودسازمانده
1401/11/29
-
۱۷ بار
۵
تحلیل عوامل پیشبرنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعهای با رویکرد شناختی
1401/11/29
-
۱۵ بار
۶
بررسی تأثیر بیانصافی قیمتی ادراکشده بر تنفر از برند مصرفکننده در نظام قیمتگذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)
1401/11/29
-
۱۹ بار
۷
ارائه سازه عوامل مؤثر در کنارگذاری کالا با استفاده از شبکه خزانه (اعتبارسنجی سازه در بازار تلفن همراه در تهران)
1401/11/29
-
۱۸ بار
۸
امکانسنجی تشکیل تعاونیهای بازاریابی الکترونیکی در استان لرستان
1401/11/29
-
۱۸ بار
۹
اثر نارسایی خدمات و تخلف برند بر راهبردهای مقابلهای مشتری در تاکسیهای اینترنتی
1401/11/29
-
۱۹ بار
۱۰
ارایه مدل بازاریابی فناوری بیمه (اینشورتک) برای کسبوکارهای نوپا در صنعت بیمه
1401/11/29
-
۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه