این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1400، جلد ۱۱، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
شناسایی و دستهبندی کاربران پلتفرمهای تماشای برخط فیلم به کمک تکنیک تحلیل شبکه اجتماعی؛ مطالعه موردی سینمامارکت
1401/11/29
-
۲۹ بار
۲
مفهومپردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریۀ ساختگرایی
1401/11/29
-
۳۰ بار
۳
شناسایی و اندازه گیری مؤلفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی)
1401/11/29
-
۲۶ بار
۴
ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب
1401/11/29
-
۲۳ بار
۵
بررسی وضعیت مدلهای بلوغ ارائهشده در حوزۀ هوشمندی و تحلیل کسبوکار: مرور نظاممند پیشینۀ پژوهش
1401/11/29
-
۲۳ بار
۶
تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعۀ دانش بازار و سرمایۀ فکری با عملکرد شرکتهای دانش بنیان
1401/11/29
-
۲۰ بار
۷
اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعتهای هوشمند
1401/11/29
-
۲۰ بار
۸
تأثیر ویژگیهای تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)
1401/11/29
-
۳۱ بار
۹
ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران
1401/11/29
-
۲۳ بار
۱۰
رشد و موفقیت کسبوکارهای اینترنتی پویا
1401/11/29
-
۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه