این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1400، جلد ۱۱، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ شناسایی و دسته‌بندی کاربران پلتفرم‌های تماشای برخط فیلم به کمک تکنیک تحلیل شبکه اجتماعی؛ مطالعه موردی سینمامارکت 1401/11/29 - Get XML Data ۲۹ بار
۲ مفهوم‌پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریۀ ساخت‌گرایی 1401/11/29 - Get XML Data ۳۰ بار
۳ شناسایی و اندازه گیری مؤلفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۶ بار
۴ ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۵ بررسی وضعیت مدل‌های بلوغ ارائه‌شده در حوزۀ هوشمندی ‌و‌ تحلیل کسب‌وکار: مرور نظام‌مند پیشینۀ پژوهش 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۶ تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعۀ دانش بازار و سرمایۀ فکری با عملکرد شرکت‌های دانش بنیان 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
۷ اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت‌های هوشمند 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
۸ تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام) 1401/11/29 - Get XML Data ۳۱ بار
۹ ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۱۰ رشد و موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی پویا 1401/11/29 - Get XML Data ۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه