این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 29 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1400، جلد ۱۱، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار بر باندلینگ اجتماعی با استفاده از رویکرد دلفی فازی
1401/11/29
-
۲۰ بار
۲
طراحی و آزمون مدل بازاریابی خدمات بانکی با تکیه بر روش دادهبنیاد سیستماتیک در بانک صادرات ایران
1401/11/29
-
۲۴ بار
۳
بررسی عوامل مؤثر بر ارتباط میان بستهبندی سبز با وابستگی برند سبز
1401/11/29
-
۲۷ بار
۴
بررسی تکامل پژوهش تجربه مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی
1401/11/29
-
۲۱ بار
۵
بررسی نقش تعدیلگری دانش و درگیری ذهنی مصرفکننده بر رابطۀ محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان
1401/11/29
-
۱۹ بار
۶
تبیین تأثیر عدالت و همدلی بر رفتار بخشایشی مصرفکننده: بررسی نقش تعدیلگر مدت ارتباط با فروشنده
1401/11/29
-
۲۵ بار
۷
کاربرد سیاستهای مدیریت منابع انسانی برای مدیران بازاریابی: تأکید بر راهبردهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکتهای کوچک و متوسط
1401/11/29
-
۲۴ بار
۸
تأثیر دینداری مصرفکننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی
1401/11/29
-
۲۰ بار
۹
مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب
1401/11/29
-
۲۱ بار
۱۰
اثر بازیابی شکستهای ناشی از خدمت و پرسنل بر رضایت مشتریان در نظام سلامت (موردمطالعه: صنعت دندانپزشکی)
1401/11/29
-
۲۲ بار
۱۱
تحلیلی بر رفتار سبز مصرفکنندگان در رستورانهای منتخب شهر تهران
1401/11/29
-
۱۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه