این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1400، جلد ۱۱، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر باندلینگ‌ اجتماعی با استفاده از رویکرد دلفی فازی‌ 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
۲ طراحی و آزمون مدل بازاریابی خدمات بانکی با تکیه بر روش داده‌بنیاد سیستماتیک در بانک صادرات ایران 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۳ بررسی عوامل مؤثر بر ارتباط میان بسته‌بندی سبز با وابستگی برند سبز 1401/11/29 - Get XML Data ۲۷ بار
۴ بررسی تکامل پژوهش تجربه مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۵ بررسی نقش تعدیل‌گری دانش و درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر رابطۀ محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۶ تبیین تأثیر عدالت و همدلی بر رفتار بخشایشی مصرف‌کننده: بررسی نقش تعدیل‌گر مدت ارتباط با فروشنده 1401/11/29 - Get XML Data ۲۵ بار
۷ کاربرد سیاست‌های مدیریت منابع انسانی برای مدیران بازاریابی: تأکید بر راهبردهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت‌های کوچک و متوسط 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۸ تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
۹ مدل مفهومی تبلیغات شخصی سازی شده: رویکرد فراترکیب 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۱۰ اثر بازیابی شکست‌های ناشی از خدمت و پرسنل بر رضایت مشتریان در نظام سلامت (موردمطالعه: صنعت دندان‌پزشکی) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۲ بار
۱۱ تحلیلی بر رفتار سبز مصرف‌کنندگان در رستوران‌های منتخب شهر تهران 1401/11/29 - Get XML Data ۱۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه