این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 25 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1400، جلد ۱۱، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی
1401/11/29
-
۲۴ بار
۲
بازاریابی سینما: قصد رفتاری و فداکاری متأثر از کیفیت ادراکشده و رضایت تماشاگران
1401/11/29
-
۲۱ بار
۳
مدل تبیین رقابتپذیری گردشگری شهرهای توریستی در ایران
1401/11/29
-
۲۴ بار
۴
ارائۀ چهارچوب بهکارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب
1401/11/29
-
۲۵ بار
۵
مروری نظامند بر ارزش ویژه برند با تکنیک فراترکیب: واکاوی عوامل تشکیلدهنده و پیامدهای آن از دیدگاه ترکیبی (مالی-مشتری )
1401/11/29
-
۳۰ بار
۶
تأثیر قابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکتهای فعال در صنایع داخل کشور)
1401/11/29
-
۲۶ بار
۷
تأثیر لباس فرم کارکنان ارائهدهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیلگری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت)
1401/11/29
-
۲۷ بار
۸
پیشایندها و پسایندهای کلیشه های برند در صنعت لوازم خانگی
1401/11/29
-
۲۴ بار
۹
تحلیل نقش تعدیلگری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی
1401/11/29
-
۲۱ بار
۱۰
تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکههای اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکههای اجتماعی)
1401/11/29
-
۲۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه