این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1400، جلد ۱۱، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۲ بازاریابی سینما: قصد رفتاری و فداکاری متأثر از کیفیت ادراکشده و رضایت تماشاگران 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۳ مدل تبیین رقابت‌پذیری گردشگری شهرهای توریستی در ایران 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۴ ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب 1401/11/29 - Get XML Data ۲۵ بار
۵ مروری نظامند بر ارزش ویژه برند با تکنیک فراترکیب: واکاوی عوامل تشکیل‌دهنده و پیامدهای آن از دیدگاه ترکیبی (مالی-مشتری ) 1401/11/29 - Get XML Data ۳۰ بار
۶ تأثیر قابلیت‌های بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکت‌های فعال در صنایع داخل کشور) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۶ بار
۷ تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۷ بار
۸ پیشایندها و پسایندهای کلیشه های برند در صنعت لوازم خانگی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۹ تحلیل نقش تعدیل‌گری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۱۰ تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکه‌های اجتماعی) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه