این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1399، جلد ۱۱، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
شناسایی شاخصهای زبانشناسی در فعالیتهای برندینگ مرتبط با نام و لوگوی برند
1401/11/29
-
۲۱ بار
۲
حضور بروندادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانههای اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک
1401/11/29
-
۲۲ بار
۳
تنفر از برند کالاهای ایرانی: آزمون یک الگویی مفهومی بومی از علل و پیامدهای تنفر از برند
1401/11/29
-
۲۱ بار
۴
تحلیل تأثیر پاسخگویی مصرفکنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور
1401/11/29
-
۱۹ بار
۵
مفهومسازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری
1401/11/29
-
۱۴ بار
۶
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر مکانیابی بهینۀ فروشگاههای زنجیرهای خردهفروشی با استفاده از ژئومارکتینگ
1401/11/29
-
۲۷ بار
۷
ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر همزمان قیمت و تبلیغات
1401/11/29
-
۱۸ بار
۸
بررسی نقش جهتگیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکتهای دانشبنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان
1401/11/29
-
۲۹ بار
۹
طراحی چهارچوب چندسطحی برای اجرای موفق بازاریابی سبز در شرکتهای تولیدکنندۀ مواد غذایی
1401/11/29
-
۱۹ بار
۱۰
استراتژیهای بازاریابی مبتنیبر رسانههای اجتماعی در کسبوکارهای کوچک فعال در زمینه گردشگری
1401/11/29
-
۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه