این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1399، جلد ۱۱، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ شناسایی شاخص‌های زبان‌شناسی در فعالیت‌های برندینگ مرتبط با نام و لوگوی برند 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۲ حضور برون‌دادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانه‌های‌ اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک 1401/11/29 - Get XML Data ۲۲ بار
۳ تنفر از برند کالاهای ایرانی: آزمون یک الگویی مفهومی بومی از علل و پیامدهای تنفر از برند 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۴ تحلیل تأثیر پاسخ‌گویی مصرف‌کنندگان بازاریابی برند با استفاده از توسعۀ مدل تاییدکنندگان مشهور 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۵ مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری 1401/11/29 - Get XML Data ۱۴ بار
۶ شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مکان‌یابی بهینۀ فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی با استفاده از ژئومارکتینگ 1401/11/29 - Get XML Data ۲۷ بار
۷ ارائۀ مدل انتشاری برای کالای جدید با درنظرگرفتن تأثیر هم‌زمان قیمت و تبلیغات 1401/11/29 - Get XML Data ۱۸ بار
۸ بررسی نقش جهت‌گیری کارآفرینی در موفقیت محصولات جدید شرکت‌های دانش‌بنیان با تأکید بر بازاریابی دوسوتوان 1401/11/29 - Get XML Data ۲۹ بار
۹ طراحی چهارچوب چندسطحی برای اجرای موفق بازاریابی سبز در شرکت‌های تولیدکنندۀ مواد غذایی 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۱۰ استراتژیهای بازاریابی مبتنی‌بر رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارهای کوچک فعال در زمینه گردشگری 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه