این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1399، جلد ۱۰، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تدوین نقشۀ سلسلهمراتبی ارزش برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام
1401/11/29
-
۲۱ بار
۲
بررسی تأثیر نیاز مصرفکنندگان به منحصربهفردبودن، بر رفتار خرید آنها بهوسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی
1401/11/29
-
۱۷ بار
۳
تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلاندادهها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری
1401/11/29
-
۲۲ بار
۴
بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانههای اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R
1401/11/29
-
۲۳ بار
۵
طراحی الگوی پذیرش خدمات درمانی نوآورانه با روش آمیخته اکتشافی
1401/11/29
-
۲۲ بار
۶
"واکاوی پدیدارشناختی جو (فضای) مراکزخرید/ مال ها و رفتارخرید مشتریان "
1401/11/29
-
۲۲ بار
۷
طراحی مدل شایستگی مدیران بازاریابی دیجیتال با روش تحلیل مضمون
1401/11/29
-
۲۹ بار
۸
ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرفکنندگان با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی
1401/11/29
-
۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه