این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1399، جلد ۱۰، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تدوین نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش‎ ‎برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۲ بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی 1401/11/29 - Get XML Data ۱۷ بار
۳ تحقیقات بازاریابی در انقلاب صنعتی چهارم، استفاده از تحلیل کلان‌داده‌ها و «یادگیری ماشین» جهت ارائه ارزش به مشتری 1401/11/29 - Get XML Data ۲۲ بار
۴ بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۵ طراحی الگوی پذیرش خدمات درمانی نوآورانه با روش آمیخته اکتشافی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۲ بار
۶ "واکاوی پدیدارشناختی جو (فضای) مراکزخرید/ مال ها و رفتارخرید مشتریان " 1401/11/29 - Get XML Data ۲۲ بار
۷ طراحی مدل شایستگی مدیران بازاریابی دیجیتال با روش تحلیل مضمون 1401/11/29 - Get XML Data ۲۹ بار
۸ ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه