این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1399، جلد ۱۰، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
آزمون مدل شناسایی عوامل آسیبساز برندسازی در صنعت داروسازی ایران
1401/11/29
-
۱۷ بار
۲
نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرفکننده (مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)
1401/11/29
-
۱۷ بار
۳
تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان
1401/11/29
-
۲۳ بار
۴
بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر رقابتپذیری فروشگاههای آنلاین ورزشی با نقش میانجی عملکرد نوآورانه
1401/11/29
-
۲۲ بار
۵
سنجش تأثیر زیباییشناختی بستهبندی و کیفیت ادراکشدۀ محصول بر قصد خرید با نقش تعدیلکنندگی نوگرایی و نگرانی زیستمحیطی مصرفکننده
1401/11/29
-
۱۸ بار
۶
ارائۀ فرمول ریاضی جدیدی برای محاسبۀ ارزش درکشدۀ مشتریان با استفاده از تابع زیان تاگوچی و مفهوم ارزش دورۀ عمر مشتری
1401/11/29
-
۱۹ بار
۷
شناسایی و تبیین راهبردهای ترفیع در رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
1401/11/29
-
۱۶ بار
۸
بررسی تأثیر استرس درکشده بر جنون خرید اینترنتی با میانجیگری مقابله منفی و نقش تعدیلگر عزتنفس
1401/11/29
-
۱۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه