این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1399، جلد ۱۰، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ آزمون مدل شناسایی عوامل آسیب‌ساز برندسازی در صنعت داروسازی ایران 1401/11/29 - Get XML Data ۱۷ بار
۲ نقش میانجی اصالت برند در اثرگذاری نمادگرایی فرهنگی برند بر رفاه مصرف‌کننده ‌(مورد مطالعه: تلفن همراه هوشمند برند سامسونگ)‌ 1401/11/29 - Get XML Data ۱۷ بار
۳ تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۴ بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های آنلاین ورزشی با نقش میانجی عملکرد نوآورانه 1401/11/29 - Get XML Data ۲۲ بار
۵ سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‌مصرف‌کننده 1401/11/29 - Get XML Data ۱۸ بار
۶ ارائۀ فرمول ریاضی جدیدی برای محاسبۀ ارزش درکشدۀ مشتریان با استفاده از تابع زیان تاگوچی و مفهوم ارزش دورۀ ‌عمر مشتری 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۷ شناسایی و تبیین راهبردهای ترفیع در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)‌ 1401/11/29 - Get XML Data ۱۶ بار
۸ بررسی تأثیر استرس درک‌شده بر جنون خرید اینترنتی با میانجی‌گری مقابله منفی و نقش تعدیل‌گر عزت‌نفس 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه