این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1399، جلد ۱۰، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ادراک مشتریان از منافع رابطه در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطه 1401/11/29 - Get XML Data ۲۲ بار
۲ الگوی مفهومی دوسطحی-سه‌لایه‌ای با تأکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۳ تبیین رابطه ارزش ادراک‌شده مصرف‌کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران 1401/11/29 - Get XML Data ۱۶ بار
۴ طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریه داده‌بنیاد 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۵ کاربرد نقشه شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزه بازاریابی جهانی 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۶ طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی گردشگری پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ با رویکرد سیستم‌های پیشنهاددهنده‌ 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۷ بررسی تأثیر برداشت‌ نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغ‌کننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغ‌کننده (مطالعۀ ‌موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)‌ 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۸ ارائۀ الگوی وفاداری مشتریان برای فروشگاههای زنجیرهای 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه