این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1399، جلد ۱۰، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ادراک مشتریان از منافع رابطه در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطه
1401/11/29
-
۲۲ بار
۲
الگوی مفهومی دوسطحی-سهلایهای با تأکید بر معیارهای ذهنی و جوهره عشق برند
1401/11/29
-
۱۹ بار
۳
تبیین رابطه ارزش ادراکشده مصرفکنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران
1401/11/29
-
۱۶ بار
۴
طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریه دادهبنیاد
1401/11/29
-
۱۹ بار
۵
کاربرد نقشه شناختی فازی در شناسایی شاخصهای مؤثر در حوزه بازاریابی جهانی
1401/11/29
-
۱۹ بار
۶
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی گردشگری پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ با رویکرد سیستمهای پیشنهاددهنده
1401/11/29
-
۲۱ بار
۷
بررسی تأثیر برداشت نخستینِ مشتری از شخصیت تبلیغکننده بر اثربخشی تبلیغ: نقش تعدیلگر تجانس خودانگارۀ مشتری با تبلیغکننده (مطالعۀ موردی: دانشجویان رشتۀ مدیریت دانشگاه گیلان)
1401/11/29
-
۱۹ بار
۸
ارائۀ الگوی وفاداری مشتریان برای فروشگاههای زنجیرهای
1401/11/29
-
۱۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه