این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1395، جلد ۶، شماره ویژه نامه
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران
1401/11/29
-
۱۸ بار
۲
انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژههای تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بینالمللی آگاه)
1401/11/29
-
۲۱ بار
۳
ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند
1401/11/29
-
۲۳ بار
۴
بررسی تأثیر فروشگرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگیهای فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد)
1401/11/29
-
۲۳ بار
۵
بررسی تاثیر عناصر آمیزه بازاریابی بر رفتار مصرفکننده از طریق نقش ارزش ویژه برند
1401/11/29
-
۱۷ بار
۶
عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی
1401/11/29
-
۲۴ بار
۷
بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده سبز و ریسک ادراک شده سبز بر اعتماد سبز با توجه به نقش رضایت سبز
1401/11/29
-
۲۲ بار
۸
برندسازی ورزشکاران: شناسایی و بررسی تصویر برند ورزشکاران از دیدگاه طرفداران (مورد مطالعه: برند علی دایی)
1401/11/29
-
۱۹ بار
۹
بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد - سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز)
1401/11/29
-
۲۱ بار
۱۰
بررسی تاثیر خودتفسیری بر رفتار شکایتآمیز مصرفکنندگان
1401/11/29
-
۲۴ بار
۱۱
رویکردی سیستماتیک به چالش کیفیت داده در راهبرد مشتریمحور در صنعت بانکداری
1401/11/29
-
۲۴ بار
۱۲
بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)
1401/11/29
-
۱۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه