این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1395، جلد ۶، شماره ویژه نامه
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تأثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران 1401/11/29 - Get XML Data ۱۸ بار
۲ انتخاب الگوی بهینه بنچ مارکینگ با در نظر گرفتن عملکرد پروژه‌های تحقیقات بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بین‌المللی آگاه) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۳ ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۴ بررسی تأثیر فروش‌گرایی و تخصص نیروی فروش بر عملکرد نیروی فروش با توجه به نقش واسط اعتماد مشتری (مطالعه موردی: نمایندگی‌های فروش خودروهای وارداتی در سطح شهر مشهد) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۳ بار
۵ بررسی تاثیر عناصر آمیزه بازاریابی بر رفتار مصرف‎کننده از طریق نقش ارزش ویژه برند 1401/11/29 - Get XML Data ۱۷ بار
۶ عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در مواجهه با تبلیغات پست الکترونیکی 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۷ بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده سبز و ریسک ادراک شده سبز بر اعتماد سبز با توجه به نقش رضایت سبز 1401/11/29 - Get XML Data ۲۲ بار
۸ برندسازی ورزشکاران: شناسایی و بررسی تصویر برند ورزشکاران از دیدگاه طرفداران (مورد مطالعه: برند علی دایی) 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
۹ بررسی اثرات برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تناسب فرد - سازمان (مطالعه خریداران عمده دارو در شهر تبریز) 1401/11/29 - Get XML Data ۲۱ بار
۱۰ بررسی تاثیر خودتفسیری بر رفتار شکایت‌آمیز مصرف‌کنندگان 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۱۱ رویکردی سیستماتیک به چالش کیفیت داده در راهبرد مشتری‌محور در صنعت بانک‌داری 1401/11/29 - Get XML Data ۲۴ بار
۱۲ بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل) 1401/11/29 - Get XML Data ۱۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه