فهرست مقالات
| Applied Research on English Language، 1401، جلد ۱۱، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | Vol. 11, No. 3, 2022 | 1401/11/29 | - | ۲۷ بار | ||
| ۲ | Classroom Supervision and Professionalism: Matches and Mismatches in the Perceptions of Novice and Experienced Teachers | 1401/11/29 | - | ۱۸ بار | ||
| ۳ | Boosting EFL Learners’ Listening Comprehension through a Developed Mobile Learning Application: Effectiveness and Practicality | 1401/11/29 | - | ۱۶ بار | ||
| ۴ | English Language Teaching Policy in Iran and Singapore: A Qualitative Meta-Analysis | 1401/11/29 | - | ۲۱ بار | ||
| ۵ | Analysis of the Language Used in the Reports of Peer-Review Journals | 1401/11/29 | - | ۱۹ بار | ||
| ۶ | Making Accreditation with English in Daily Conversations | 1401/11/29 | - | ۲۳ بار | ||
| ۷ | Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses | 1401/11/29 | - | ۲۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||