این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
فهرست مقالات
مطالعات آموزش و یادگیری
، 1401، جلد ۱۴، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
اولویتبندی مولفههای فناوری یادگیری در آموزشوپرورش با تکنیک سلسلهمراتب تحلیلی
1401/12/1
-
۷ بار
۲
تبیین هیجانات شرم و گناه دانشآموزان بر اساس هیجانات معلم و ساختار اهداف کلاس: نقش واسطهای بازخورد معلم
1401/12/1
-
۹ بار
۳
رابطه فرهنگ دانشگاه و گرایش به یادگیری مادامالعمر با واسطه خودکارآمدی تحصیلی
1401/12/1
-
۹ بار
۴
مدل ساختاری از تأثیر فشارزاهای تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای ادراک از جو آموزشی خلاق و اهمالکاری تحصیلی
1401/12/1
-
۹ بار
۵
تجربه زیسته دانشآموزان از حضور در کلاسهای فوقبرنامه: ارائه مدل پارادایمیک
1401/12/1
-
۱۳ بار
۶
رابطه راهبردهای انضباطی معلمان با عاطفه دانشآموزان دختر ابتدایی نسبت به معلم و نگرش آنها به یادگیری
1401/12/1
-
۱۰ بار
۷
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجیگری خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم
1401/12/1
-
۸ بار
۸
تأثیر آموزش خودشفقتورزی بر فرایندهای تصمیمگیری اخلاقی نوجوانان دختر
1401/12/1
-
۹ بار
۹
رابطه بین قضاوت اخلاقی و بیصداقتی تحصیلی با نقش میانجی خودکنترلی در دانشآموزان
1401/12/1
-
۱۱ بار
۱۰
تاثیر ویدیوی مدرس بهعنوان راهبرد عاطفی بر یادگیری دانشجویان در طراحی محیطهای یادگیری چندرسانهای
1401/12/1
-
۸ بار
۱۱
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی
1401/12/1
-
۱۱ بار
۱۲
نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین، معلمان و هم کلاسی ها بااهمالکاری تحصیلی
1401/12/1
-
۱۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه