این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


کاوش های مدیریت بازرگانی، 1401، جلد ۱۴، شماره ۲۹
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم‌آفرینی ارزش مشتری 1401/12/2 - Get XML Data ۱۶ بار
۲ طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک 1401/12/2 - Get XML Data ۲۱ بار
۳ تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده 1401/12/2 - Get XML Data ۱۶ بار
۴ تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی 1401/12/2 - Get XML Data ۱۸ بار
۵ استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی‌های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ورزشی 1401/12/2 - Get XML Data ۱۶ بار
۶ تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری 1401/12/2 - Get XML Data ۲۰ بار
۷ اثر‌بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری 1401/12/2 - Get XML Data ۲۲ بار
۸ بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت 1401/12/2 - Get XML Data ۱۵ بار
۹ تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک‌ها با نقش میانجی محتوای استراتژی 1401/12/2 - Get XML Data ۱۵ بار
۱۰ طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید 1401/12/2 - Get XML Data ۱۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه