این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
فهرست مقالات
کاوش های مدیریت بازرگانی
، 1401، جلد ۱۴، شماره ۲۹
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری
1401/12/2
-
۱۶ بار
۲
طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک
1401/12/2
-
۲۱ بار
۳
تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده
1401/12/2
-
۱۶ بار
۴
تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی
1401/12/2
-
۱۸ بار
۵
استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی
1401/12/2
-
۱۶ بار
۶
تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری
1401/12/2
-
۲۰ بار
۷
اثربخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری
1401/12/2
-
۲۲ بار
۸
بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت
1401/12/2
-
۱۵ بار
۹
تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها با نقش میانجی محتوای استراتژی
1401/12/2
-
۱۵ بار
۱۰
طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید
1401/12/2
-
۱۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه