این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
فهرست مقالات
مدیریت فناوری اطلاعات
، 1400، جلد ۱۳، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Effect of Social Media Adoption and Media Needs on Online Purchase Behavior: The Moderator Roles of Media Type, Gender, Age
1401/12/4
-
۲۵ بار
۲
Determining the Appropriate Investment Strategy and Identify the Leading Monetary System before and during the Covid-19 Pandemic Crisis: A Case Study of Crypto-Currency, Gold Standard, and Fiat Money
1401/12/4
-
۲۱ بار
۳
Challenges in Creating Business Value from Health Information Systems (HIS): A Hybrid Fuzzy Approach
1401/12/4
-
۲۱ بار
۴
Social Media Marketing to Enhance Customer Equity on Fashion Apparel Brand among University Students
1401/12/4
-
۲۵ بار
۵
Synchronous Web-based Learning during COVID -19 Pandemic: A Survey on Library and Information Science Students of Bangladesh
1401/12/4
-
۲۵ بار
۶
The Impact of Corporate Governance on Earnings Management in Palestine: The Moderating Effects of Political Instability
1401/12/4
-
۱۸ بار
۷
Accurate and Effective Data Collection with Minimum Energy Path Selection in Wireless Sensor Networks using Mobile Sinks
1401/12/4
-
۱۶ بار
۸
Perception of E-learning during the Health Crisis of COVID-19: Case of Algerian University Teachers
1401/12/4
-
۲۳ بار
۹
The Influence of Knowledge Generation on Organizational Creativity in CASNOS Foundation
1401/12/4
-
۲۳ بار
۱۰
The Role of TIC on enhancing E-payment System in the Post Foundation of El Oued
1401/12/4
-
۲۱ بار
۱۱
The Impact of Strategic Vigilance on E-management in the National Railway Transport Company (SNTF)
1401/12/4
-
۳۰ بار
۱۲
Panic Buying Situation during COVID-19 Global Pandemic
1401/12/4
-
۲۱ بار
۱۳
Hybrid Weighted Random Forests Method for Prediction & Classification of Online Buying Customers
1401/12/4
-
۲۶ بار
۱۴
Hybrid Weighted Random Forests Method for Prediction & Classification of Online Buying Customers
1402/9/11
-
۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه