این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 5 دی 1404
فهرست مقالات
Journal of Teaching Language Skills
، 1401، جلد ۴۲، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
EFL Teachers’ Individual Development Planning Model: A Data-Driven Approach
1401/12/8
-
۲۶ بار
۲
Gender Identity in Verb Type Occurrences: A Study of ‘Active’ Series
1401/12/8
-
۲۰ بار
۳
The Influence of Lexically-Based Language Teaching on Task Response and Coherence and Cohesion Aspects of Writing Proficiency of Iranian University EFL Learners
1401/12/8
-
۱۹ بار
۴
Iranian English Learners' Perception of Native and Non-native English Teachers in New Zealand and Iran: A Multilingual Identity Perspective
1401/12/8
-
۲۷ بار
۵
A Video Game-based Paragraph Writing Instruction vs. Teacher-based Writing Instruction: Examining L2 Learners’ Perceptions through Dynamic Assessment
1401/12/8
-
۳۴ بار
۶
Classroom Interaction, Learner Autonomy, Pedagogical Scaffolding, and Learner Identity: A Structural Equation Modelling Approach
1401/12/8
-
۱۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه