فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1401، جلد ۲۲، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | شناسایی مؤلفههای آموزش سواد رسانهای و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالادستی آموزشوپرورش | 1402/6/15 | - | ۳۱ بار | ||
| ۲ | تدوین الگوی ارائهٔ خدمات آموزشیوپرورشی به فرزندان دانشآموز شهدا و جانبازان و ایثارگران در ایران | 1402/6/15 | - | ۲۵ بار | ||
| ۳ | طراحی الگوی پاسخگویی اجتماعی مدارس ابتدایی ایران: مطالعهای دادهبنیاد | 1402/6/15 | - | ۳۱ بار | ||
| ۴ | بازتابی از ساختار درک معلم و دانشجومعلمان دربارۀ استدلال تناسبی کیفی | 1402/6/15 | - | ۳۳ بار | ||
| ۵ | اثر خشونت معلم بر هیجانات مثبت و منفی تحصیلی و اضطراب مدرسه | 1402/6/15 | - | ۲۸ بار | ||
| ۶ | مدلسازی و دانش فرامدلسازی: سنجش درک دانشآموزان از مدلسازی مفهومی در یادگیری علوم | 1402/6/15 | - | ۲۲ بار | ||
| ۷ | تأثیر سبک رهبری دیجیتال در تدریس دیجیتال معلمان با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی | 1402/6/15 | - | ۲۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||