فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1402، جلد ۴، شماره ۱۷۶ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نقش میانجیگر حس عاملیت در تبیین اثر نگرش به زمان و امید به اشتغال بر کیفیت زندگی دانشآموختگان کمبینا و نابینا | 1402/8/29 | - | ۵۴ بار | ||
| ۲ | اثربخشی آموزش برنامه بخشایشگری بر کاهش تنیدگی مادران دارای فرزند با لکنت زبان | 1402/8/29 | - | ۴۲ بار | ||
| ۳ | تحلیل دشواریهای نظام آموزش مجازی مبتنی بر سامانه آموزشی شاد برای دانشآموزان با نیازهای ویژه | 1402/8/29 | - | ۴۲ بار | ||
| ۴ | مقایسه اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارتهای سازماندهی و والدگری مثبت بر بهبود مهارتهای فرزندپروری و کیفیت تعامل والد-کودک در کودکان ناشنوا و کمشنوا | 1402/8/29 | - | ۵۱ بار | ||
| ۵ | طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر هوش هیجانی اجتماعی دانشآموزان با اختلال طیف اتیسم | 1402/8/29 | - | ۳۴ بار | ||
| ۶ | تجربه زیسته مربیان دانشآموزان کمتوان ذهنی مقطع ابتدایی از آموزش الکترونیکی در دوران بیماری کووید ۱۹ : یک مطالعه کیفی | 1402/8/29 | - | ۳۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||