این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


Teaching English Language، 1399، جلد ۱۵، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تاثیر گرایش تمرکز تنظیمی بر صحت و روانی فراگیران ایرانیِ سطح متوسطه زبان انگلیسی در عملکرد فعالیت های گفتاری زبان دوم 1402/9/11 - Get XML Data ۲۴ بار
۲ اثر واسطه آموزش انتقادی مشارکتی بر تعامل و ایفای نقش در کلاس در فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی: مطالعه موردی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی در زنان ایران 1402/9/11 - Get XML Data ۲۵ بار
۳ استفاده زبان آموز از ارزیابی در روایت های شفاهی و مکتوب 1402/9/11 - Get XML Data ۲۴ بار
۴ کاربرد استعاره های مفهومی به عنوان یک راه حل شناختی برای چالش نگارش در زبان انگلیسی: تاثیرات آن در مهارت نگارش و ترس از نوشتن به زبان انگلیسی 1402/9/11 - Get XML Data ۲۴ بار
۵ تاثیر میانجیگری کلامی بر پیشرفت ادراکی و عملکرد یک معلم با تجربه و دانشجویان در کلاس زبان دوم 1402/9/11 - Get XML Data ۲۲ بار
۶ هویت حرفه‌ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی و جهت‌گیری هدف آن‌ها 1402/9/11 - Get XML Data ۲۴ بار
۷ توانش آموزش ترجمه: بررسی دیدگاه‌های مدرسان و دانشجویان 1402/9/11 - Get XML Data ۲۵ بار
۸ افزایش مهارت درک مطلب زبان آموزان ایرانی به کمک ارزیابی پویا بر اساس تفکر انتقادی 1402/9/11 - Get XML Data ۲۹ بار
۹ تأثیرآموزش متمرکز بر فرم و آموزش متمرکز بر ساختار در اکتساب وجه التزامی فعل توسط زبان آموزان ایرانی سطح پیشرفته زبان انگلیسی 1402/9/11 - Get XML Data ۲۳ بار
۱۰ تأثیر بیان زبانی معلم- و زبان‌آموز-محور در پاسخ به بازخورد اصلاحی مستقیم بر صحت دستوری نگارش زبان‌آموزان انگلیسی در ایران 1402/9/11 - Get XML Data ۲۲ بار
۱۱ استفاده از زبان و پویایی گروه: مشاهدات از یک کلاس تماس پروژه گرا 1402/9/11 - Get XML Data ۲۵ بار
۱۲ امکان استفاده از شیوه آموزشی تاکید بر ساختار وظیفه محور در آموزش کنش گفتاری درخواست 1402/9/11 - Get XML Data ۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه