این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
Teaching English Language
، 1399، جلد ۱۵، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تاثیر گرایش تمرکز تنظیمی بر صحت و روانی فراگیران ایرانیِ سطح متوسطه زبان انگلیسی در عملکرد فعالیت های گفتاری زبان دوم
1402/9/11
-
۲۴ بار
۲
اثر واسطه آموزش انتقادی مشارکتی بر تعامل و ایفای نقش در کلاس در فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی: مطالعه موردی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی در زنان ایران
1402/9/11
-
۲۵ بار
۳
استفاده زبان آموز از ارزیابی در روایت های شفاهی و مکتوب
1402/9/11
-
۲۴ بار
۴
کاربرد استعاره های مفهومی به عنوان یک راه حل شناختی برای چالش نگارش در زبان انگلیسی: تاثیرات آن در مهارت نگارش و ترس از نوشتن به زبان انگلیسی
1402/9/11
-
۲۴ بار
۵
تاثیر میانجیگری کلامی بر پیشرفت ادراکی و عملکرد یک معلم با تجربه و دانشجویان در کلاس زبان دوم
1402/9/11
-
۲۲ بار
۶
هویت حرفهای معلمان زبان انگلیسی ایرانی و جهتگیری هدف آنها
1402/9/11
-
۲۴ بار
۷
توانش آموزش ترجمه: بررسی دیدگاههای مدرسان و دانشجویان
1402/9/11
-
۲۵ بار
۸
افزایش مهارت درک مطلب زبان آموزان ایرانی به کمک ارزیابی پویا بر اساس تفکر انتقادی
1402/9/11
-
۲۹ بار
۹
تأثیرآموزش متمرکز بر فرم و آموزش متمرکز بر ساختار در اکتساب وجه التزامی فعل توسط زبان آموزان ایرانی سطح پیشرفته زبان انگلیسی
1402/9/11
-
۲۳ بار
۱۰
تأثیر بیان زبانی معلم- و زبانآموز-محور در پاسخ به بازخورد اصلاحی مستقیم بر صحت دستوری نگارش زبانآموزان انگلیسی در ایران
1402/9/11
-
۲۲ بار
۱۱
استفاده از زبان و پویایی گروه: مشاهدات از یک کلاس تماس پروژه گرا
1402/9/11
-
۲۵ بار
۱۲
امکان استفاده از شیوه آموزشی تاکید بر ساختار وظیفه محور در آموزش کنش گفتاری درخواست
1402/9/11
-
۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه