این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 6 دی 1404
فهرست مقالات
مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
، 1391، جلد ۷، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
مقایسه رضایتمندی دانشجویان پرستاری از دو روش ارزشیابی عملی با ساختار عینی و سنتی در دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان سال ۱۳۹۰
1395/8/28
-
۷۳ بار
۲
بررسی رابطه گرایش به تفکر انتقادی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی مشهد و نقش آن در موفقیت تحصیلی
1395/8/28
-
۱۸ بار
۳
درک دانشجویان پرستاری از کیفیت آموزش تئوری و بالینی :یک مطالعه کیفی
1395/8/28
-
۱۹ بار
۴
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
1395/8/28
-
۲۳ بار
۵
مقایسه نتایج ارزیابی آزمون ارتقاء دستیاران در گروههای آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی اراک
1395/8/28
-
۱۸ بار
۶
سبکهای یادگیری و روش آموزش ترجیحی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد
1395/8/28
-
۱۶ بار
۷
بررسی نیازهای آموزش مداوم پرستاران بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی شهر یزد با استفاده ازتکنیک دلفی
1395/8/28
-
۵۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه