فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1402، جلد ۱۳، شماره ۴۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | الگوی چندسطحی واکاوی نمرات آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی | 1402/9/11 | - | ۱۲ بار | ||
| ۲ | تشخیص وضعیت دانشآموزان پایه چهارم ایران در خصیصههای شناختیِ آزمون علوم مطالعۀ تیمز ۲۰۱۵ | 1402/9/11 | - | ۱۴ بار | ||
| ۳ | کاربرد مدل های چند ارزشیIRT در نمره گذاری آزمون های سرنوشت ساز (مورد مطالعه: آزمون پروانه وکالت) | 1402/9/11 | - | ۱۱ بار | ||
| ۴ | بررسی رتبهدهی ارزیابان آزمونهای عملکردی سراسری (طراحی صنعتی، شناخت موسیقی، نمایش عروسکی، طراحی معماری و اسکیس معماری) بر اساس روش های کلاسیک و مدل های چندوجهی راش | 1402/9/11 | - | ۱۴ بار | ||
| ۵ | مطالعه تطبیقی نظریههای تصمیمگیری و انتخاب تحصیلی ـ شغلی: راهبردی برای ارزیابی و بهبود برنامه هدایت تحصیلی ـ شغلی نظام آموزش و پرورش ایران | 1402/9/11 | - | ۱۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||