فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1401، جلد ۱۳، شماره ۴۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | توسعه چارچوب آموزش کارآفرینی در مدارس با استفاده از رویکرد فرا ترکیب | 1402/9/11 | - | ۱۱ بار | ||
| ۲ | مقایسه عملکرد درخت تصمیم و شبکه عصبی مصنوعی در طبقهبندی داوطلبان آزمون سراسری | 1402/9/11 | - | ۱۰ بار | ||
| ۳ | توانش چندزبانگی دانشجویان ایرانی آموزش زبان انگلیسی در محاوره: آزمونسازی بر اساس پوستر فیلمها | 1402/9/11 | - | ۱۳ بار | ||
| ۴ | چالشها و سطح دشواری محتوای دروس تخصصی برنامه درسی رشته زیستشناسی دوره کارشناسی در دانشگاه تعلیم و تربیت کابل | 1402/9/11 | - | ۱۲ بار | ||
| ۵ | تحلیل تطبیقی نظام دانشگاه تراز جهانی (برنامهها، اقدامات، مضامین) | 1402/9/11 | - | ۱۳ بار | ||
| ۶ | تقلب در امتحانات نظام آموزشی از منظر فقه اسلامی | 1402/9/11 | - | ۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||