فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1400، جلد ۱۱، شماره ۳۵ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بازنمایی ادراک دانشجویان از سنجش کلاسی عادلانه: یک مطالعه کیفی | 1402/9/11 | - | ۱۰ بار | ||
| ۲ | بازنمایی ادراکات و تجارب زیستهی دبیران و دانشآموزان از چالشهای تغییر ارزشیابی توصیفی به ارزشیابی کمی در پایه هفتم | 1402/9/11 | - | ۱۲ بار | ||
| ۳ | طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی رشد دینی و اخلاقی با تأکید بر دوره اول متوسطه | 1402/9/11 | - | ۱۳ بار | ||
| ۴ | فنون ارزیابی یادگیری در آموزشهای الکترونیکی دانشگاهی | 1402/9/11 | - | ۱۴ بار | ||
| ۵ | بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان بر اساس انواع سهمیه های کنکوری(مطالعه موردی: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان) | 1402/9/11 | - | ۱۱ بار | ||
| ۶ | شناسایی عوامل مؤثر بر مهاجرت نخبگان با تأکید بر محیط کالبدی کشورهای مقصد (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان) | 1402/9/11 | - | ۱۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||