فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1399، جلد ۱۰، شماره ۳۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | کاربرد مدلهای تشخیصی شناختی (CDM) در مطالعه کارکرد افتراقی سؤالهای ریاضیات پایه هشتم تیمز ۲۰۰۷ در بین دختران و پسران | 1402/9/11 | - | ۱۴ بار | ||
| ۲ | برنامه درسی روش تحقیق در دوره تحصیلات تکمیلی: واکاوی رویکردهای دانشگاههای برتر جهان به طراحی، اجرا و ارزیابی | 1402/9/11 | - | ۱۱ بار | ||
| ۳ | واکاوی تجربه زیست شده استادان دانشگاه از ارزشیابی بازدههای یادگیری دانشجویان | 1402/9/11 | - | ۱۵ بار | ||
| ۴ | ساختار عاملی پرسشنامه فساد آکادمیک در آموزش عالی ایران | 1402/9/11 | - | ۱۳ بار | ||
| ۵ | تأملی بر مبانی انسان شناختی «ارزیابی کیفیت» در آموزش عالی ایران و سنجش سازواری آن با انسان شناسی اسلامی | 1402/9/11 | - | ۷ بار | ||
| ۶ | طراحی و تبیین مدل اثربخشی مدیریت دانش بر اثربخشی سازمانهای خدماتی: رویکرد آمیخته | 1402/9/11 | - | ۱۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||