فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1399، جلد ۱۰، شماره ۳۰ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تغییرناپذیری ساختار عاملی و سؤالهای آزمون سراسری ریاضی (مورد مطالعه: گروه آزمایشی ریاضی و فنی ۹۶-۱۳۹۵) | 1402/9/11 | - | ۱۰ بار | ||
| ۲ | بررسی نقش و جایگاه کارفرمایان در فرایند ارزشیابی برنامههای درسی دانشگاهی رشتههای علوم انسانی دانشگاههای برتر کشور و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب | 1402/9/11 | - | ۹ بار | ||
| ۳ | شناسایی ملاکهای ارزشیابی رفتارهای آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه: مطالعه کیفی | 1402/9/11 | - | ۱۰ بار | ||
| ۴ | الزامات ارزشیابی از عملکرد معلمان دوره ابتدایی | 1402/9/11 | - | ۷ بار | ||
| ۵ | روایی آزمونهای ورودی دکتری مهندسی۱۳۹۷ | 1402/9/11 | - | ۱۳ بار | ||
| ۶ | تدوین و اعتبارسنجی چهارچوب ارزیابی کیفیت دورههای آنلاین آزاد گسترده (موک) | 1402/9/11 | - | ۱۲ بار | ||
| ۷ | شناسایی رویکرد بهینه همترازسازی در آزمونهای چندبعدی | 1402/9/11 | - | ۱۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||