فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1402، جلد ۱۳، شماره ۴۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثر همبستگی آزمون لنگر با آزمون کل بر نتایج همترازسازی: مرور سیستماتیک | 1402/10/13 | - | ۲۱ بار | ||
| ۲ | شناسایی کارکرد افتراقی در آزمون پرلز ۲۰۱۶ با استفاده از درخت راش | 1402/10/13 | - | ۲۱ بار | ||
| ۳ | تحلیل محتوای انواع مقالات مرتبط با الگوهای ارزشیابی برنامه درسی بر اساس تاکید بر عناصر برنامه درسی و معیارهای اثربخشی درونی و بیرونی | 1402/10/13 | - | ۱۲ بار | ||
| ۴ | آیا ۱۰ «نمره کوچک خوشبختی» است؟ تحلیلی بر مردودی دانشجویان در درس و ضرورت بهرهگیری از رویکردهای مکمل نمرهدهی در آموزش دانشگاهی | 1402/10/13 | - | ۱۷ بار | ||
| ۵ | واکاوی نقش شهریه در تصمیمات تحصیلی دانشجویان: مطالعهای به روش فراترکیب | 1402/10/13 | - | ۲۰ بار | ||
| ۶ | اثربخشی هیپنوتراپی در افزایش خودکارآمدی تحصیلی و کاهش نشانههای اضطراب امتحان نوجوانان کنکوری | 1402/10/13 | - | ۱۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||