فهرست مقالات
| پژوهش در نظام های آموزشی، 1402، جلد ۱۷، شماره ۶۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر | 1402/10/28 | - | ۱۴ بار | ||
| ۲ | بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان | 1402/10/28 | - | ۱۴ بار | ||
| ۳ | واکاوی ویژگی اجتماعی دانشآموزان ابتدایی از منظر معلمان | 1402/10/28 | - | ۱۶ بار | ||
| ۴ | ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) | 1402/10/28 | - | ۱۱ بار | ||
| ۵ | نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی | 1402/10/28 | - | ۲۰ بار | ||
| ۶ | میزان توجه به سرمایههای فرهنگی در کتابهای درسی | 1402/10/28 | - | ۱۳ بار | ||
| ۷ | تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر | 1402/10/28 | - | ۱۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||