فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1402، جلد ۶، شماره ۱۷۸ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نگاهی به الگوهای عصب-روا نشناختی تبیین اختلال طیف اُتیسم از منظر باز یدرمانی و طراحی مداخلات باز یمحور | 1402/12/28 | - | ۳۹ بار | ||
| ۲ | تأثیر آموزش راهبردهای سبک اسناددهی مثبت بر انگیزش خواندن در کودکان نارساخوان | 1402/12/28 | - | ۳۹ بار | ||
| ۳ | بررسی رابطه ابرازگری هیجانی و اجتناب تجربی با میانجیگری کفایت اجتماعی در دانشآموزان با اختلال اضطراب فراگیر | 1402/12/28 | - | ۴۸ بار | ||
| ۴ | مقایسه اثر بخشی بسته توا نبخشی شناختی پارس و پریسا بر انعطا فپذیری شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی | 1402/12/28 | - | ۴۷ بار | ||
| ۵ | شناسایی مؤلفه های ارزیابی پویا و اثربخشی آن بر آموزش زبان انگلیسی در دانش آموزان کم توان ذهنی خفیف | 1402/12/28 | - | ۴۶ بار | ||
| ۶ | اثربخشی ذهن آگاهی بر کارکردهای اجرایی و نظمجویی شناختی هیجان دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی | 1402/12/28 | - | ۳۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||