این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


بررسی های بازرگانی، 1402، جلد ۲۱، شماره ۱۲۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی(۱) 1403/1/3 - Get XML Data ۱۸ بار
۲ مقایسه تطبیقی الگوی توسعه یافته رفتار خرید الکترونیکی و غیرالکترونیکی صنایع دستی مطالعه موردی: پوشاک سوزن‌دوزی بلوچ 1403/1/3 - Get XML Data ۱۵ بار
۳ تبیین مدل آمیزه خرده فروشی در حوزه فروشگاههای زنجیره ای کشور با استفاده از رویکرد ترکیبی 1403/1/3 - Get XML Data ۱۶ بار
۴ ارائه چارچوبی برای شایستگی مدیران فروش شرکت بیمه البرز 1403/1/3 - Get XML Data ۱۴ بار
۵ تاثیر ویژگی‌های بازاریابی اجتماعی شرکتی و رعایت اصول اخلاقی بر قصد تغییر رفتار مصرف‌کننده با تاکید بر نقش میانجی‌گری نگرش: ارائه مدل سلسله مراتبی 1403/1/3 - Get XML Data ۱۷ بار
۶ طراحی الگوی فرآیند بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی: کاربست راهبرد مرور نظام‌مند 1403/1/3 - Get XML Data ۱۷ بار
۷ تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند در صنعت فروشگاه تخفیفی 1403/1/3 - Get XML Data ۱۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه