فهرست مقالات
| Journal of Teaching Language Skills، 1403، جلد ۴۳، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | Exploring the Efficacy of ChatGPT in Personalized Language Learning: An Intervention Study in Iranian ESL Classrooms | 1403/6/20 | - | ۱۶ بار | ||
| ۲ | The Role of ChatGPT-based Instruction and Flipped Language Learning in Metadiscourse Use in EFL Learners’ Argumentative Writing and their Perceptions of the two Instructional Methods | 1403/6/20 | - | ۱۵ بار | ||
| ۳ | Pedagogical Content Knowledge (PCK) as an Evaluation Lens for Iranian EFL Teacher Education Programs: A Glocal Approach | 1403/6/20 | - | ۴۵ بار | ||
| ۴ | English Language Teaching Pages in Focus: A Multimodal Discourse Analysis | 1403/6/20 | - | ۲۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||