فهرست مقالات
| مطالعات روانشناسی تربیتی، 1403، جلد ۲۱، شماره ۵۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی بازخوردهای اصلاحی معلمان(کتبی، کلامی، تلاشمحور و تواناییمحور) بر تغییر سطح ابراز وجود و پیوند با مدرسه دانشآموزان | 1403/7/1 | - | ۱۳ بار | ||
| ۲ | ارائه مدل روابط ذهن آگاهی، شخصیت تاریک و شایستگی تحصیلی بر نشخوار ذهنی با نقش واسطه ای خودکارآمدی تحصیلی و رابطه معلم و دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز | 1403/7/1 | - | ۲۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||