فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1403، جلد ۲۳، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | پدیدارنگاری ادراک معلمان و دانشآموزان از وضعیت موجود تشویق در مدارس ابتدایی و روشهای مطلوب تشویق | 1403/11/4 | - | ۱۲ بار | ||
| ۲ | شناسایی مؤلفههای مؤثر در بالندگی نظام آموزش و پرورش از دیدگاه صاحبنظران | 1403/11/4 | - | ۱۳ بار | ||
| ۳ | طراحی و تبیین مدل معلمرهبری در مدارس دوره ابتدایی با رویکرد فراترکیب | 1403/11/4 | - | ۱۰ بار | ||
| ۴ | ارائۀ چهارچوب مفهومی اشاعۀ برنامۀ درسی در نظام آموزشوپرورش عمومی جمهوری اسلامی ایران | 1403/11/4 | - | ۱۲ بار | ||
| ۵ | بررسی تطبیقی پساپدیدارشناسی و ساختگرایی انتقادی در مطالعات فناوری و دلالتهای آن در تعلیموتربیت | 1403/11/4 | - | ۱۲ بار | ||
| ۶ | طراحی و اجرای یادگیری شخصی سازی شده مبتنی بر ابزارهای درسی الکترونیکی و تاثیر آن بر توانایی های خودتنظیمی، خودکارآمدی تحصیلی و کیفیت یادگیری دانش آموزان | 1403/11/4 | - | ۱۱ بار | ||
| ۷ | اولویتبندی عناصر برنامه درسی پیشنهادی آموزش شهروندی الکترونیک در دورۀ ابتدایی | 1403/11/4 | - | ۱۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||