فهرست مقالات
| Teaching English Language، 1403، جلد ۱۹، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تقویت مهارت های خواندن انتقادی دانشجویان دانشگاه EFL عراق در تجزیه و تحلیل متون ادبی: مطالعه تحلیل گفتمان | 1403/11/7 | - | ۱۴ بار | ||
| ۲ | عدالت و انصاف ساختار یکسانی ندارند: شواهدی از تأیید مجدد مقیاس عدالت کلاس درس معلمان برای یادگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی در بین دانشجویان ایرانی | 1403/11/7 | - | ۲۰ بار | ||
| ۳ | مقایسه مصونیت دبیران زبان انگلیسی موسسات خصوصی با مدارس دولتی در کشور ایران | 1403/11/7 | - | ۲۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||