این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
Future of Medical Education Journal
، جلد ۳، شماره ۴، صفحات ۳۹-۴۰
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
E-learning Development in Academic Classrooms: Resistance and Willingness
چکیده انگلیسی مقاله
During the Sixth National Conference and the First International Congress on E-Learning in Medical Sciences (21 October to 24 October 2013) at Shiraz University of Medical Sciences, a panel titled "Challenges of e-learning in medical universities in Iran" was held. AS the director of E-learning department in a university leading to the development of e-learning, I had this opportunity to share my views and experiences with participants and the panel members. The current letter summarizes the author’s views of resistance and willingness to use e-learning in university classrooms. This letter aims academic staff in all universities of medical sciences in Iran.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
E-learning Development
نویسندگان مقاله
مجید زارع بیدکی | majid zare bidaki
1department of medical microbiology, faculty of paramedical sciences, birjand university of medical sciences, birjand, iran
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند (Birjand university of medical sciences)
نشانی اینترنتی
http://fmej.mums.ac.ir/article_2145.html
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
Letter to Editor
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات