این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش در آموزش علوم پزشکی، جلد ۲، شماره ۲، صفحات ۵۳-۵۸

عنوان فارسی قصه گویی، روشی نوین در آموزش بالینی دانشجویان
چکیده فارسی مقاله قصه ­گویی یک روش آموزشی فعال و موثر در امر آموزش بالینی پرستاری و مامایی بشمار می­رود که باعث ایجاد یادگیری عمیق و تفکر انتقادی در دانشجویان و ارتقاء سطح مهارت­های بالینی در دانشجویان می­شود. قصه و قصه گویی قرن هاست که بهترین راه بیان آرزوها بوده و قصه زبان مشترک انسان­ها برای انتقال ارزش­های اخلاقی و معنوی از نسلی به نسل دیگر است. قصه­گویی در افزایش دانش و عملکرد دانشجویان در بالین اثر بیشتری از روش سخنرانی دارد و توصیه می­شود از این روش برای آموزش بالینی دانشجویان استفاده شود
کلیدواژه‌های فارسی مقاله آموزش بالینی ،دانشجویان ،قصه گویی

عنوان انگلیسی Storytelling: a New Clinical Education Method
چکیده انگلیسی مقاله Background: Storytelling is one of the effective educational method which can be used in clinical education programs .Storytelling as a creative teaching method, increase critical thinking , depth learning and promote students' clinical skills, is the best way for presenting whishes and as a common language transfer morality from one generation to another. Conclusion: Storytelling method has more effect than simple lecture method in promoting knowledge. Therefore it is recommended to apply this method for clinical students' education.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله storytelling, clinical education, students.

نویسندگان مقاله فریده مصطفی زاده | f mostafazadeh
اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده پرستاری و مامایی، گروه مامایی


نشانی اینترنتی http://rme.gums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-2-35&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده 3
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات