این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
، جلد ۳، شماره ۲، صفحات ۷۳-۷۶
عنوان فارسی
سبک های یادگیری و کاربرد آنها در پرستاری
چکیده فارسی مقاله
مقدمه: شناخت عوامل مهم در ایجاد یادگیری موثر از ضروریات آموزش موفق است. یکی از این عوامل سبک یادگیری دانشجویان است. براساس نظر اندیشمندان، سبکهای یادگیری مختلفی مانند وابسته و غیرواسته به زمینه، تاملی واکنشی و غیره وجود دارند که در این مقاله به آنها اشاره شده است. اطلاع از سبک یادگیری میتواند به تربیت پرستاران با کفایت کمک نماید. در نتیجه، هدف از نگارش این مقاله مروری، آشنایی با سبکهای یادگیری و کاربرد آنها در آموزش پرستاری بود. نتیجهگیری: افزایش آگاهی نسبت به شیوه یادگیری باعث فراگیری کارآتر شده و استفاده از عوامل محیطی به شکل مطلوب و در راستای یادگیری فردی و حذف اعمال نامناسب را سبب میشود. معلم باید روشهای ارتباطی و آموزشی خود را تا آنجا که ممکن است با سبکهای یادگیری و تفکر فراگیران وفق دهد تا یادگیری هرچه بهتر و عمیقتر اتفاق افتد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
کلیدواژه ها، سبک یادگیری، پرستاری، آموزش
عنوان انگلیسی
Learning styles and their application in nursing
چکیده انگلیسی مقاله
Introduction: Recognition of factors affecting learning is part of essentials of a successful education. One of these factors is students learning styles. There are different kinds or learning styles such as dependent -independent, impulsive –reflective and so on which is implied in this article Information about learning styles can help to train competent nurses. So the aim of this review article is orientation with learning styles and their application in nursing education. Conclusion: knowing about learning styles make grater learning, optimizing environmental factors utilizing in the individual learning and omitting improper operations. Teachers should adapt their communicational and educational methods with learning and thinking styles of learners for enhancing learning deeper and better.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Keywords, Learning Styles, Nursing, Education
نویسندگان مقاله
مهرنوش پازارگادی | pazargadi m
faculty of nursing amp;amp; midwifery, shahid beheshti university of medical sciences, tehran, iran
دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (Shahid beheshti university of medical sciences)
سیمین طهماسبی | tahmasebi s
faculty of nursing amp;amp; midwifery, shahrekord branch, islamic azad university, shahrekord, iran
دانشکده پرستاری و مامایی، واحد شهرکرد، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرکرد، ایران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد (Islamic azad university of shahrekord)
نشانی اینترنتی
http://www.edcbmj.ir/browse.php?a_code=A-10-139-1&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
پژوهش در آموزش علوم پزشکی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی کیفی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات