این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 29 آذر 1404
مدیریت و توسعه ورزش
، جلد ۷، شماره ۲، صفحات ۴۰-۵۰
عنوان فارسی
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید
چکیده فارسی مقاله
هدف: هدف از این مقاله بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات اینترنتی بر روی ارزش ویژه برند ورزشی و ابعاد مختلف آن میباشد. روش شناسی: پژوهش حاضر ازلحاظ روش پیمایشی و تحقیقی کاربردی است. جامعهی آماری مشتریان کالای ورزشی برند مجید در شهر تبریز میباشد که نمونه تحقیق به دلیل نامحدود بودن جامعه مشتمل بر 384نفر از مشتریان و بهصورت نمونهگیری تصادفی انتخاب شد. جمعآوری اطلاعات بهصورت میدانی و با استفاده از پرسشنامه اثر سنجی تبلیغات اینترنتی مقیمی (1391) و ارزیابی ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر (1991) میباشد. از روش آماری رگرسیون برای تجزیهوتحلیل دادهها استفاده شد. یافته ها: نتایج نشان داد که تبلیغات اینترنتی بر هر یک از ابعاد ارزش ویژه برند همچون کیفیت ادراکشده، تداعی برند، وفاداری به برند و آگاهی از برند تأثیر معنیداری دارد. نتیجه گیری: مدیران شرکتها برای ارتقاء ارزش ویژه برند ورزشی ابتدا بایستی نقاط قوت و ضعف برنامههای تبلیغات را در سازمان خود شناسایی کنند و همچنین از اینترنت بهعنوان ابزار مؤثری در ارتباطات و تبلیغ استفاده کنند
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The effect of internet advertising Brand equity (Case Study: Merooj Brand)
چکیده انگلیسی مقاله
Objective: The aim of this study was Consider how the internet advertising effects on sport brand equity. Methodology: This is a field study and it is descriptive in nature The population was include customers of sport goods brand of Majid in Tabriz that the sample, because of the unlimited population, is inclusive of 348 people based on random sampling. In order to collecting data, the effect of Internet advertising questionnaire Moqimi (1391) and evaluation of brand equity questionnaire based on Aaker (1991) were used. Regression statistical method was used to analyze the data. Results: The results showed that Internet advertising effects on factors of brand equity as perceived quality, brand association, brand loyalty and brand awareness has a significant impact. Conclusion: Managers of companies to promote sport good brand equity should initially identify strengths and weaknesses in their organizations and advertising programs use the Internet as an effective means of communication and advertising
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
فاطمه عبدوی |
استادیار مدیریت ورزشی/ عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز
زهرا عبدالعلی نژاد |
کارشناسی ارشد مدیریت بازریابی ورزشی/ دانشگاه تبریز
نشانی اینترنتی
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات