این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 1 دی 1404
آموزش عالی ایران
، جلد ۱۰، شماره ۱، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
واکاوی آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی: چالش ها و پیامدها
چکیده فارسی مقاله
هدف این پژوهش کیفی اکتشافی بررسی دیدگاه های اعضای هیات علمی درباره آیین نامه ارتقاء و بررسی پیامدهای ماده های آیین نامه بر فعالیت های حرفه ای اعضای هیات علمی بود. مشارکت کنندگان در این پژوهش اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان بودند که به روش نمونه گیری هدفمند انتخاب و با آنها مصاحبه شده است. تعداد اعضای هیات علمی شرکت کننده در پژوهش 26 نفر بودند. داده ها از طریق مصاحبه نیمه ساختار یافته جمع آوری و با روش تحلیل محتوای کیفی تجزیه و تحلیل شدند. نتایج این پژوهش نشان میدهد ایراد کلی آیین نامه این است که برای همه دانشگاه ها و همه رشتهها یک آیین نامه نوشته شده است در حالیکه روش ارتقای اعضای هیات علمی در رشته های مختلف علوم انسانی، فنی و ریاضی، هنر و پزشکی نمیتواند یکسان باشد. علاوه بر این، تاکید بر فعالیتهای پژوهشی به ویژه انتشار مقالات ISI و علمی- پژوهشی نسبت به فعالیت های آموزشی از مهمترین انتقاداتی است که به آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی وارد شده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
آیین نامه ارتقاء، اعضای هیات علمی، چالش ها، پیامدها
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
بتول جمالی زواره |
دانشگاه اصفهان
احمدرضا نصر اصفهانی |
دانشگاه اصفهان
محمدرضا نیلی |
دانشگاه اصفهان
نشانی اینترنتی
http://ihej.ir/browse.php?a_code=A-10-721-4&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
تخصصی
نوع مقاله منتشر شده
پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات