این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مهارت آموزی، جلد ۱، شماره ۱۱، صفحات ۹۹-۱۱۰

عنوان فارسی بررسی کیفیت آموزش‌های مهارتی بازار محور در ادارۀ کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بر اساس مدل سروکوال
چکیده فارسی مقاله امروزه یکی از تعابیر در نظر گرفته شده برای کیفیت خدمات انجام صحیح امور در زمان مناسب، به شیوۀ مناسب، برای فرد مناسب و با  داشتن بهترین نتایج ممکن است. با توجه به اهمیت موضوع، سازمان‏ها ملزم به ارزیابی کیفیت خدمات خود هستند. پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی در بخش آموزش‏های مهارتی بازار محور در ادارۀ کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان صورت پذیرفته است. جامعۀ آماری پژوهش، کلیۀ مهارت‌آموزان دوره‌های آموزشی بازار محور هستند که به شیوۀ نمونه‌گیری تصادفی و با استفاده از فرمول کوکران، نمونه‌ای به حجم 196 نفر و با هدف سنجش کیفیت آموزش‏های بازارمحور انتخاب شد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی است و  ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامۀ استاندارد 22 سؤالی 2 سطحی است. تجزیه و تحلیل داده‌های پژوهش در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است. یافته‏های این پژوهش حاکی از آن است که انتظارات مشتریان در ابعاد مسئولیت‌پذیری و همدلی برآورده شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Studying the Service Quality of Market- Oriented Skill Training in Isfahan Provincial TVT Headoffice using Servqual Model
چکیده انگلیسی مقاله Nowadays, one of the interpretations regarding to the service quality is offering the best services in most appropriate time for right person with the best results. Due to the importance of this issue, organizations should evaluate the quality of their services. This study aimed to evaluate the service quality of market- oriented skill training in Isfahan Provincial Technical and Vocational Training (TVT) Headoffice. All trainees and skill learners participated in market- oriented skill training courses in Isfahan Provincial TVT Headoffice were the research population. 196 samples were determined as adapted from Cochran formula, and selected in a random sampling way. It was a descriptive survey that used a standardized questionnaire including 22 questions in two levels as the data collection tool. Research data analysis was done in two ways, descriptive and inferential statistics. Findings showed that clients/ trainees' expectations are met in both dimensions; "responsibility" and "empathy".
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علی فروزش |
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

منیژه کریمی |
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

اعظم امینی |
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

سعید خنجری |
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور


نشانی اینترنتی http://faslnameh.irantvto.ir/browse.php?a_code=A-10-1-44&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1221/article-1221-1306088.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده علمی - ترویجی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات