این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Iranian Journal of Public Health، جلد ۴۵، شماره ۱۰، صفحات ۱۳۶۹-۱۳۷۰

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Advantages and Disadvantages of Studying the Family as a Context Approach When Dealing with a School Aged Child Di¬agnosed with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
چکیده انگلیسی مقاله Advantages and Disadvantages of Studying the Family as a  Context Approach When Dealing with a School Aged Child  Di¬agnosed with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله | Manar ALAZZAM
Dept. of Community and Mental Health Nursing, School of Nursing, Mafraq, Jordan


| Mohammed ALBASHTAWY
Dept. of Community and Mental Health Nursing, School of Nursing, Mafraq, Jordan


| Manal AL-KLOUB
Dept. of Maternal, Child and Family Health, School of Nursing, the Hashemite University, Zarqa, Jordan


| Nidal ESHAH
Dept. of Adult Health, School of Nursing, Zarqa University, Zarqa, Jordan


| Omar BAKER
Unit of E-Learning & Information Technology, College of Nursing, King Saud University, Al-Diriyah, Saudi Arabia


| Omar ALOMARI
Dept. of Midwifery, School of Nursing, Jerash University, Jerash, Jordan


| Abdullah ALKHAWALDEH
Dept. of Community Health, School of Nursing, Jerash University, Jerash, Jordan



نشانی اینترنتی http://ijph.tums.ac.ir/index.php/ijph/article/view/8078
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/86/article-86-1354377.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات