این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
جاده
، جلد ۲۶، شماره ۹۷، صفحات ۱۸۹-۴۹۶
عنوان فارسی
اثرات تعامل وسائل نقلیه و عابرین پیاده و محدودیت سرعت بر عملکرد و ایمنی تقاطعها (مورد مطالعه: تقاطع بهبودی- آزادی- آذربایجان)
چکیده فارسی مقاله
معابر پیاده از جمله مهمترین فضاهای عمومی و شهری هستند و این اهمیت، هم ناشی از عملکرد آنها به عنوان جزئی از سیستم حمل و نقل درون شهری و هم ناشی از عملکرد آنها به عنوان یک فضای شهری است. وجود اشتراک بین سیستم پیاده روی در ترابری شهری و شهرسازی ایجاب می کند که یک کار مشترک برای مراحل مختلف برنامه ریزی و طراحی و مدیریت انجام شود. هدف اصلی این تحقیق تعیین زمان بندی بهینه چراغ های راهنمایی با بررسی رفتار عابرانپیاده در تقاطع ها و تعامل آن با وسایل نقلیه در یکی از مهمترین تقاطع های شهر تهران است. اهداف جزئی شامل محاسبه پارامترهای ترافیکی مرتبط با هر نوع از تسهیلات ترافیکی، شبیه سازی رفتار عابرانپیاده توسط نرمافزار و برنامهنویسی به منظور تعیین زمان بندی بهینه چراغ های راهنمایی می باشد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عابرپیاده، شبیه سازی، زمانبندی چراغ راهنمایی، چگالی، زمان تاخیر،
عنوان انگلیسی
The Effects of Vehicle and Pedestrian Interaction and Speed Limitations on the Performance and Safety of Intersections (Case Study: Improvement-Liberation Intersection of Azarbaijan)
چکیده انگلیسی مقاله
Footpaths are among the most important public and urban spaces, and their importance is due to their function as part of the urban transport system as well as its function as an urban space. The existence of a sharing between the walking system in urban transport and urban planning requires a collaborative work for different planning and design stages. The main objective of this research is to determine the optimal timing of traffic lights by examining the behavior of pedestrians at intersections and their interaction with vehicles at one of the most important intersections of Tehran. The minor objectives include calculating the traffic parameters associated with each type of traffic facility, simulating pedestrian behavior by software and programming in order to determine the optimal timing of traffic lights.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
امیر ایزدی |
دانش آموخته کارشناسیارشد، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک، تهران، ایران
نشانی اینترنتی
http://road.bhrc.ac.ir/article_85588_8effb92f0a3cc99c1e7c9c0be1497613.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/741/article-741-1356295.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات