این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 5 دی 1404
The Journal of Humanities
، جلد ۱۴، شماره ۱، صفحات ۱۵-۲۶
عنوان فارسی
نقش خود ارزشیابی در تربیت پیوسته مدرسان
چکیده فارسی مقاله
زمانی که از «خود آموزی» به عنوان گسترده ترین روش تعلیم و تربیت مدرس، در علم آموزش زبان، صحبت به عمل میآید، مسأله خود ارزشیابی مدرس بیش از هر موقع در مسائل آموزشی روز قرار میگیرد. خود ارزشیابی یک راهبرد منطقی و موثر در امر تربیت پیوسته میباشد که امکان تشخیص روشهای تکاملی را در فعالیتهای حرفهای و درس، به وی میدهد. این تحقیق تفکری آموزشی را مطرح میکند که با در اختیار گذاشتن روشهایی به مدرس، او را در ارزشیابی کیفیت آموزشی، خود گردانی و هم چنین ارزشیابی شخصیت واقعی خود از طریق شناخت صحیح خود، یاری میدهد. از نظر وی، دستاوردهای خود ارزشیابی، در تربیت پیوسته او، بالاخص در شناخت و رفع نقاط ضعف آموزشی اش، غیرقابل انکار میباشند
کلیدواژههای فارسی مقاله
تربیت پیوسته، خود ارزشیابی، شناخت خود، مدرس،
عنوان انگلیسی
The Role of Self-Assessment in On-the-Job Teacher Training
چکیده انگلیسی مقاله
When we speak of “training by means of questions”, as the most widespread form of training in language teaching, the question of self-assessment is more than ever vying for attention. Self-assessment is an active rational strategy of on-the-job training, which allows teachers to identify ways of improving their job skills. In this article, we intend to offer a pedagogical reflection, which, by providing teachers with the appropriate means, helps to assess their teaching efficiency, their autonomy, and real personality through proper self-awareness. For this, the contributions of self-assessment to on-the-job training are undeniable when it comes to managing one’s own shortcomings in teaching.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
روح اله رحمتیان |
tarbiat modares university
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تربیت مدرس (Tarbiat modares university)
ژاله شریف |
-
نشانی اینترنتی
http://eijh.modares.ac.ir/article_5475_e1bec39e5b517b857e29e1176bdc1a29.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات