این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
رهیافت، جلد ۱۶، شماره ۳۷، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی ساختارهای دانش مدار در عصر دانایی
چکیده فارسی مقاله توانمندسازی علم منوط و مشروط به تقویت ساختارهای دانایی‌محور است، ساختارهایی که شرایط توسعه علمی کشور را فارهم نموده و در عین حال با پیشرفت‌های بین‌المللی همسو و در تعامل باشند، ارموزه علم بیش از هر زمان دیگر از ابعاد بین المللی برخوردار است و تبادل اطلاعات علمی و مشارکت در نظریه‌پردازی‌ها و پروژه‌های علمی بین المللی بیش از پیش گسترش یافته است پروژه‌های تحقیقاتی بین رشته ای و چندرشته‌ای و حتی بین موسسه‌ای شده است و مشارکت بسیاری از کشورها و رشته‌های مختلف را طلب می‌نماید در این وادی دانایی، کشورهایی می‌توانند مشارکت فعال در تولیدعلم و فن داشته باشند که زیرساخت، بنیان، ظرفیت و رشته‌های علمی مورد نیاز را ایجاد و پرورانده باشند و منابع انسانی خود را در تخصص‌ها و گرایش‌هایی تربیت کنند که منافع ملی کشور را تأمین و تضمین نماید در این مقاله به اختصار به برخی از بسترها و نیز چند علوم راهبردی مورد نیاز در راستای ارتقاء و توسعه علمی کشور، اشاره شده است. 
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی -
چکیده انگلیسی مقاله -
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله -

نویسندگان مقاله محمد علی زلفی گل |
-

ابوالفضل کیانی بختیاری |
-


نشانی اینترنتی http://rahyaft.nrisp.ac.ir/article_13415_ba27d4a8a6485bcb67ab7ea0f5d3330e.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/845/article-845-1461554.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات